Hi, how can we help?

[BM] Penolakan Tetapan Pembayaran

BM | EN

Keputusan semakan boleh disemak melalui emel dan Papan Pemuka Affiliate

 

1) Emel

a) Keputusan semakan akan dihantar melalui emel, alasan penolakan akan dinyatakan dengan jelas dalam emel tersebut.

 

1.png

 

2) Papan Pemuka Affiliate (Web)

Keputusan semakan boleh didapati di:

a) Halaman Payment Setting > klik Setting Records

i) Di halaman Payment Setting Records, Affiliates boleh mengarahkan kursor ke tanda 🛈 untuk melihat sebab penolakan > Klik ‘View Details’ dan ‘Edit’ > Klik ‘Submit’

 

2 a.png

 

b) System Message (Sudut kanan atas pada Papan Pemuka Affiliate)

 

2 b.png

 

2c.png

3) Papan Pemuka Affiliate (Apl)

a) Di Apl Shopee, pergi ke “Me” > klik “Affiliate Program” > klik “Account” di sudut kiri bawah > pergi ke “Payment Setting

 

3a.png

 

b) Keputusan kelulusan boleh didapati di halaman “Payment Setting”, anda  boleh klik pada “Check Reason” untuk ketahui alasan penolakan

3b.png

 

 







Was this article helpful?
Yes
No