Untuk mengaktifkan semula akaun ShopeePay yang dinyahaktifkan, anda boleh menghubungi Perkhidmatan Pelanggan Shopee melalui saluran yang terdapat di bahagian bawah halaman dengan butiran berikut:
Nama Penuh
Nombor Telefon Bimbit
Alamat Emel
Tarikh Lahir
Alamat
Nama Pengguna Akaun Shopee
Penjelasan tentang situasi seperti telefon hilang atau dicuri
Tangkapan skrin akaun ShopeePay yang dinyahaktifkan (jika berkenaan)
Jika anda tidak menyimpan sebahagian daripada butiran ini dalam akaun Shopee anda, anda masih boleh menghubungi kami. Ejen Perkhidmatan Pelanggan kami akan memberikan nasihat selanjutnya kepada anda.
Akaun anda akan diaktifkan semula dalam masa 3 hari bekerja.
⚠️ Nota:
Untuk mengesahkan bahawa anda yang meminta pengaktifan semula akaun ShopeePay, kami akan memeriksa butiran pengesahan yang anda sediakan.
Walau bagaimanapun, jika anda tidak mempunyai butiran yang mencukupi dalam akaun Shopee anda, ia mungkin mengambil masa lebih lama daripada 3 hari bekerja untuk mengaktifkan semula akaun ShopeePay anda.