Hi, how can we help?

[Produk Digital] Perlindungan Produk

Bahasa Malaysia | English

A. Soalan Lazim Umum

 

  1. Bagaimana saya boleh mencari dan membeli perkhidmatan perlindungan elektronik di Shopee?
  2. Apakah yang akan berlaku selepas saya membeli perkhidmatan perlindungan produk?
  3. Bagaimana cara untuk mencari perkhidmatan Perlindungan Produk yang telah dibeli di Shopee?
  4. Bagaimana cara untuk mengemukakan tuntutan?
  5. Bolehkah saya membatalkan Perkhidmatan Perlindungan Produk saya dan mendapatkan bayaran balik?
  6. Apa yang perlu saya lakukan jika saya belum menerima atau kehilangan Kontrak Perkhidmatan/E-Sijil?
  7. Apakah yang akan berlaku jika saya mohon pulangan bayaran balik untuk barang dengan perkhidmatan Perlindungan Produk?

 

B. Soalan Lazim Perlindungan Telefon (Mobile Protection)

 

C. Soalan Lazim Perlindungan Skrin Retak

 

D. Soalan Lazim Program Perkhidmatan Perlindungan Elektronik

 

E. Soalan Lazim Program Perkhidmatan Perlindungan Lanjutan

 

F. Soalan Lazim Program Servis Penjagaan Produk

 

G. Soalan Lazim Perlindungan Alergi

Are you satisfied with the article?
Satisfied
Unsatisfied