Bahasa Malaysia | English
Semua permohonan pembayaran balik ShopeeFood anda hanya boleh dikemukakan dalam masa 24 jam dari tarikh & masa pesanan diterima.
Nota: Permohonan bayaran balik hanya boleh dibuat sekali bagi setiap pesanan, sila semak pesanan anda dengan teliti sebelum meminta bayaran balik.
Berikut adalah kriteria yang boleh diterima untuk pembayaran balik:
Barang makanan hilang/tidak lengkap
Barang makanan yang salah
Tidak menerima apa-apa makanan langsung
Pembungkusan yang rosak
Makanan yang diterima tidak boleh dimakan
Sila rujuk langkah di bawah tentang cara membuat permintaan pembayaran balik:
Tips:
⚠️ Nota:
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami melalui Laman Sembang ShopeeFood atau secara alternatif, anda boleh mengisi borang di SINI.
*Sila ambil perhatian bahawa untuk pesanan Domino's Pizza, anda boleh merujuk di SINI untuk mendapatkan maklumat tentang cara meminta bayaran balik.