Hi, how can we help?

[Pendaftaran Rakan Niaga Sendiri] Bagaimanakah cara untuk menambah maklumat akaun bank saya?

Bahasa Malaysia | English

Akaun bank anda akan digunakan untuk menerima pembayaran automatik harian ke dompet peniaga anda. Akaun bank yang sama akan digunakan untuk semua perkhidmatan Rakan Kongsi yang anda telah mohon. Ikuti langkah-langkah di bawah untuk menambah maklumat akaun bank anda:
 
Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of - 2024-09-26T110353.704.gif
Langkah 1: Klik pada Nama Bank
Langkah 2: Pilih bank pilihan anda
Langkah 3: Isi Butiran Akaun Bank anda
Langkah 4: Klik pada Muat Naik Fail untuk memuat naik Penyata Bank anda
Langkah 5: Masukkan Emel Penyelesaian
Langkah 6: Klik Ya jika akaun bank adalah milik anda
Langkah 7: Klik Tidak jika akaun bank bukan milik anda
Langkah 8: Klik Muat Naik Fail untuk memuat naik Surat Kebenaran
Langkah 9: Klik Teruskan

💡 Tip:

  • Klik pada ikon Tanda Soal atau Maklumat untuk melihat contoh atau maklumat lanjut tentang dokumen yang perlu anda sediakan.

⚠️ Nota:

  • Laporan transaksi, pemberitahuan pembayaran, dan pemulangan akan dihantar ke Emel Penyelesaian anda.
  • Sila pastikan penyata bank anda jelas menunjukkan logo bank, nombor akaun bank, dan nama pemegang akaun bank.
Was this article helpful?
Yes
No