Bahasa Malaysia | English Pilihan 1: Hubungi melalui Live Chat 💬
- Buka Aplikasi Shopee dan klik ikon Saya (Me) di bahagian bawah kanan.
- Skrol ke bawah dan pilih Chat dengan Shopee.
- Dalam ruangan chat, taip “Live agent”.
- Klik Chat dengan Ejen untuk meneruskan.
- Pilih peranan anda (Pembeli, Penjual, atau Pengguna ShopeeFood).
- Pilih topik atau isu anda, dan anda akan disambungkan kepada ejen Khidmat Pelanggan Shopee.
Pilihan 2: Hubungi melalui Internet Call 📞
- Buka Aplikasi Shopee dan ketik ikon Saya (Me).
- Skrol ke bawah dan pilih Pusat Bantuan.
- Klik Panggilan Internet (Internet Call).
- Pilih sama ada Pembeli atau Penjual.
- Pilih jenis pertanyaan anda.
- Klik Chat dengan ejen.
- Pilih bahasa pilihan anda.
- Anda akan disambungkan kepada ejen Khidmat Pelanggan Shopee.
SLoan Xtra ialah perkhidmatan yang disediakan oleh Monee Capital Malaysia Sdn. Bhd. (sebelum ini dikenali sebagai SeaMoney Capital Malaysia Sdn. Bhd.).