Hi, how can we help?

[SLoan Xtra] Bagaimana cara menghubungi Khidmat Pelanggan Shopee?

Bahasa Malaysia | English

Pilihan 1: Hubungi melalui Live Chat 💬
  1. Buka Aplikasi Shopee dan klik ikon Saya (Me) di bahagian bawah kanan.
  2. Skrol ke bawah dan pilih Chat dengan Shopee.
  3. Dalam ruangan chat, taip “Live agent”.
  4. Klik Chat dengan Ejen untuk meneruskan.
  5. Pilih peranan anda (Pembeli, Penjual, atau Pengguna ShopeeFood).
  6. Pilih topik atau isu anda, dan anda akan disambungkan kepada ejen Khidmat Pelanggan Shopee.
 
Pilihan 2: Hubungi melalui Internet Call 📞
  1. Buka Aplikasi Shopee dan ketik ikon Saya (Me).
  2. Skrol ke bawah dan pilih Pusat Bantuan.
  3. Klik Panggilan Internet (Internet Call).
  4. Pilih sama ada Pembeli atau Penjual.
  5. Pilih jenis pertanyaan anda.
  6. Klik Chat dengan ejen.
  7. Pilih bahasa pilihan anda.
  8. Anda akan disambungkan kepada ejen Khidmat Pelanggan Shopee.

SLoan Xtra ialah perkhidmatan yang disediakan oleh Monee Capital Malaysia Sdn. Bhd. (sebelum ini dikenali sebagai SeaMoney Capital Malaysia Sdn. Bhd.).

 
Are you satisfied with the article?
Satisfied
Unsatisfied