Perlukan bantuan? Anda boleh hubungi Khidmat Pelanggan Shopee terus melalui Aplikasi Shopee sama ada menggunakan Live Chat 💬 atau Internet Call 📞. Kedua-dua pilihan ini adalah percuma dan selamat.
⚠️Nota:- Anda hanya boleh log masuk ke aplikasi Shopee Malaysia menggunakan nombor telefon bimbit tempatan Malaysia.
- Nombor talian hotline Telco telah dikeluarkan daripada semua laman rasmi Shopee (contohnya: Pusat Bantuan, Seller Education Hub).
- Sokongan secara langsung hanya tersedia dalam aplikasi untuk memastikan pengalaman yang lancar dan selamat.
Pilihan 1: Hubungi melalui Live Chat 💬
- Buka Aplikasi Shopee dan klik ikon Saya (Me) di bahagian bawah kanan.
- Skrol ke bawah dan pilih Chat dengan Shopee.
Pilihan 2: Hubungi melalui Internet Call 📞
- Buka Aplikasi Shopee dan ketik ikon Saya (Me).
- Skrol ke bawah dan pilih Pusat Bantuan.
- Klik Panggilan Internet (Internet Call).
👉 Jika anda belum mempunyai aplikasi ini, muat turun sekarang untuk menikmati sokongan yang pantas dan selamat pada bila-bila masa!