Hai, bagaimana kami boleh membantu?

[Khidmat Pelanggan] Bagaimana cara untuk hubungi Khidmat Pelanggan Shopee?

Bahasa Malaysia | English
 
Perlukan bantuan? Anda boleh hubungi Khidmat Pelanggan Shopee terus melalui Aplikasi Shopee sama ada menggunakan Live Chat 💬 atau Internet Call 📞. Kedua-dua pilihan ini adalah percuma dan selamat.
 
 ⚠️Nota:
  • Anda hanya boleh log masuk ke aplikasi Shopee Malaysia menggunakan nombor telefon bimbit tempatan Malaysia.
  • Nombor talian hotline Telco telah dikeluarkan daripada semua laman rasmi Shopee (contohnya: Pusat Bantuan, Seller Education Hub).
  • Sokongan secara langsung hanya tersedia dalam aplikasi untuk memastikan pengalaman yang lancar dan selamat.
 
Pilihan 1: Hubungi melalui Live Chat 💬
  1. Buka Aplikasi Shopee dan klik ikon Saya (Me) di bahagian bawah kanan.
  2. Skrol ke bawah dan pilih Chat dengan Shopee.
 
1d983ce3a5b941268e4f6c09e098cd94.jpg
 
Pilihan 2: Hubungi melalui Internet Call 📞
  1. Buka Aplikasi Shopee dan ketik ikon Saya (Me).
  2. Skrol ke bawah dan pilih Pusat Bantuan.
  3. Klik Panggilan Internet (Internet Call).
3743d7bbff414770b1bb1dcf496e1705.jpg
👉 Jika anda belum mempunyai aplikasi ini, muat turun sekarang untuk menikmati sokongan yang pantas dan selamat pada bila-bila masa!
Adakah anda berpuas hati dengan artikel ini?
Berpuas hati
Tidak berpuas hati