Hi, how can we help?

[ShopeeFood Rakan Penghantar] Apakah yang perlu dilakukan sekiranya saya ingin mengemaskini maklumat dalam aplikasi Driver?

Dalam keadaan di mana anda ingin mengemaskini maklumat dibawah:

  1. Maklumat Asas
  2. Maklumat Kad Pengenalan
  3. Nombor/Hubungan Kecemasan
  4. Maklumat Motosikal
  5. Maklumat Akaun Bank

Anda boleh ikuti langkah-langkah berikut:

  1. Isikan maklumat anda di dalam Formstack (Borang Permohonan Penukaran Maklumat Rakan Penghantar ShopeeFood) melalui pautan berikut: https://help.shopee.com.my/portal/webform/f7bc284f13c646f8965ba91be98e24ee
  2. Isi Driver ID, Nombor Telefon, dan Emel anda.
  3. Pilih jenis maklumat yang anda ingin dikemaskini.
  4. Isikan maklumat seperti yang diminta.

image.pngSeaTalk_IMG_1641794292.png 5. Tekan butang ‘Submit’ setelah semua maklumat diisi dengan lengkap.  

PERHATIAN: 1 borang hanya boleh mengemaskini 1 jenis maklumat. Sila isi borang yang baru jika anda ingin mengemaskini jenis maklumat yang lain.  


Sila ambil maklum bahawa proses ini akan mengambil masa 1 - 3 hari bekerja untuk maklumat anda dikemaskini di dalam aplikasi Driver anda.   

Untuk bantuan selanjutnya, sila hubungi kami melalui saluran yang ada di bahagian bawah halaman ini.

Are you satisfied with the article?
Satisfied
Unsatisfied