Hai, bagaimana kami boleh membantu?

[Produk Digital] Perlindungan Produk

Inggeris | Bahasa Malaysia

A. Soalan Lazim Umum

 

  1. Bagaimanakah cara saya mencari dan membeli perkhidmatan perlindungan produk di Shopee?
  2. Apakah yang berlaku selepas saya membeli perkhidmatan perlindungan produk?
  3. Bagaimanakah cara saya mencari perkhidmatan Perlindungan Produk yang saya beli di Shopee?
  4. Bagaimanakah saya boleh menyerahkan permintaan perkhidmatan?
  5. Bolehkah saya membatalkan Perkhidmatan Perlindungan produk saya dan mendapatkan bayaran balik?
  6. Apakah yang perlu saya lakukan jika saya tidak menerima atau kehilangan kontrak perkhidmatan/e-sijil?
  7. Apakah yang berlaku jika saya menaikkan Pulangan & Bayaran Balik pada item dengan perkhidmatan Perlindungan Produk?

 

B. Soalan Lazim Perlindungan Mudah Alih

 

C. Soalan Lazim Perlindungan Skrin Retak

 

D. Soalan Lazim Program Perkhidmatan Perlindungan Elektronik

 

E. Soalan Lazim Program Perkhidmatan Perlindungan Lanjutan

 

F. Soalan Lazim Program Perkhidmatan Penjagaan Produk

 

G. Soalan Lazim Perlindungan Alahan

Adakah anda berpuas hati dengan artikel ini?
Berpuas hati
Tidak berpuas hati