Hi, how can we help?

[Peniaga ShopeeFood] Mengapa terdapat Pelarasan Dompet dalam transaksi saya?

Bahasa Malaysia | English

Harap maklum, jika terdapat sebarang bayaran balik kepada pembeli disebabkan oleh item yang hilang/pesanan yang salah atau pesanan yang rosak, ia mungkin mengakibatkan pemotongan dalam pembayaran di dompet anda.

Walau bagaimanapun, jangan risau, Pasukan Khidmat Pelanggan akan menghubungi outlet anda terlebih dahulu melalui panggilan dan email untuk mengesahkan tuntutan pembeli sebelum meneruskan pelarasan.

Jika anda ingin membantah pemotongan tersebut, anda boleh membalas email yang kami kirimkan kepada anda atau hubungi kami melalui pilihan ‘Hubungi Kami’ di bawah dalam tempoh 7 hari selepas pelarasan dompet dilakukan.

Nota: Pastikan butiran hubungan yang diberikan kepada kami adalah betul supaya kami dapat memaklumkan anda mengenai permintaan tersebut.

Was this article helpful?
Yes
No