Bahasa Malaysia | English
Untuk memadam akaun Shopee anda, ikuti langkah-langkah ini menggunakan Aplikasi Shopee:
Langkah 1: Pergi ke tab Saya
Langkah 2: Klik ikon Tetapan ⚙️
Langkah 3: Klik pada Permohonan Pemadaman Akaun
Langkah 4: Klik OK
Sila ambil perhatian nota penting berikut:
⚠️ Pemadaman akaun adalah kekal dan tidak boleh dipulihkan. Setelah akaun anda dipadam, anda tidak akan dapat log masuk atau mengakses sejarah akaun anda.
⚠️ Permintaan pemadaman akaun tertakluk kepada kelulusan. Untuk meningkatkan kemungkinan kelulusan, pastikan akaun anda memenuhi kriteria yang diperlukan untuk pemadaman. Ketahui lebih lanjut berkenaan sebab-sebab penolakan permintaan pemadaman akaun.
⚠️ Shopee berhak untuk menolak sebarang permintaan penciptaan akaun baru dari anda selepas akaun anda dipadam.