Hi, how can we help?

[Asas Pembeli] Apakah tindakan yang perlu diambil jika saya telah membuat bayaran dua kali?

Bahasa Malaysia | English

Sekiranya anda telah membuat pembayaran berganda untuk jumlah yang sama, anda boleh merujuk langkah-langkah di bawah untuk menyelesaikan isu ini mengikut kaedah pembayaran berikut:

  • Kad Kredit

    • Pengguna Kad Kredit dinasihatkan untuk menunggu 7 - 14 hari bekerja bagi refund secara automatik dikreditkan semula ke dalam akaun bank anda.
    • Jangan risau, pembayaran anda akan dikembalikan secepat mungkin. 🌟

  • Perbankan Dalam Talian / ShopeePay

    • Jika anda telah membuat pembayaran berganda melalui Perbankan Dalam Talian atau ShopeePay, sila hubungi ejen Khidmat Pelanggan kami melalui saluran di bahagian bawah halaman.
    • Kami di sini untuk membantu anda dengan cepat dan efisien. 😊



Was this article helpful?
Yes
No