Hi, how can we help?

[Perlindungan Produk] Apa yang perlu saya lakukan jika saya belum menerima atau kehilangan Kontrak Perkhidmatan/E-Sijil?

 

Bahasa Malaysia | English

Anda boleh menghubungi penyedia perkhidmatan secara langsung menggunakan maklumat berikut:

 

Perlindungan Mudah Alih, Perlindungan Skrin Retak, dan Perlindungan Alergi 

 

IglooCare Customer Service

Waktu Perkhidmatan Pelanggan: 9:00 pagi - 6:00 petang pada hari kerja, kecuali cuti umum

Emel: cs.my@iglooinsure.com

 

Program Perlindungan Elektronik dan Perlindungan Diperluas 

 

Perkhidmatan Pelanggan PolicyStreet

Waktu Perkhidmatan Pelanggan: 9:00 pagi - 6:00 petang pada hari kerja, kecuali cuti umum
WhatsApp: +6018 282 2320
Emel: claim@policystreet.com

 

Program Servis Penjagaan Produk 

 

Perkhidmatan Pelanggan PolicyStreet

Waktu Perkhidmatan Pelanggan: 9:00 pagi - 6:00 petang pada hari kerja, kecuali cuti umum
WhatsApp: +6018 282 2320
Emel: claim@policystreet.com

Are you satisfied with the article?
Satisfied
Unsatisfied