Hi, how can we help?

[SPayLater] Mengapakah saya menerima panggilan berkaitan pembayaran bil SPayLater?

Bahasa Malaysia | English

Apabila anda tidak membuat pembayaran penuh bagi jumlah tertunggak pada 1hb, 10hb, atau 20hb setiap bulan, akaun SPayLater anda akan tertunggak dan kami akan membekukan akaun anda. Kami juga tiada pilihan lain selain menghubungi anda untuk mengingatkan tentang pembayaran tertunggak dan membantu anda dalam proses pembayaran jika diperlukan.

Namun, kami akan mengingatkan anda tentang pembayaran bil melalui pelbagai cara (SMS, Notifikasi Tolakan Dalam Aplikasi, Panggilan Automatik Bil, dan lain-lain) sebelum tarikh akhir bil SPayLater anda.

Kami sangat menggalakkan anda untuk membuat pembayaran penuh bil selewat-lewatnya pada 1hb, 10hb, atau 20hb setiap bulan. Anda boleh merujuk jadual pembayaran di bawah:

Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy.png
Anda juga boleh klik DI SINI untuk maklumat lanjut.
 
SPayLater adalah perkhidmatan yang disediakan oleh SeaMoney Capital Malaysia Sdn Bhd.
Was this article helpful?
Yes
No