Bahasa Malaysia | English
1. Apa itu Perlindungan Skrin Retak?
Perlindungan Skrin Retak memberikan perlindungan untuk skrin depan telefon bimbit baru dan terpakai selama 12 bulan.
2. Berapakah harga untuk Perkhidmatan Perlindungan Skrin Retak bagi telefon bimbit saya?
Harga untuk Perkhidmatan Perlindungan Skrin Retak adalah RM30.00 untuk perlindungan selama dua belas (12) bulan, sehingga nilai perkhidmatan maksimum sebanyak RM1,000.00 setiap pembelian. Perlindungan ini boleh ditingkatkan dengan membeli sehingga lima (5) Perkhidmatan Perlindungan Skrin Retak (bersamaan dengan nilai perkhidmatan maksimum sebanyak RM5,000.00) dalam tempoh empat belas (14) hari dari tarikh pengesahan pembelian di platform Shopee.
3. Apa yang dilindungi oleh perlindungan ini?
Perkhidmatan ini melindungi satu tuntutan sehingga jumlah yang dijamin untuk kerosakan skrin depan telefon bimbit.
4. Apa yang tidak dilindungi oleh perlindungan ini?
Sila rujuk "Pengecualian Umum/General Exclusion" dalam Terma & Syarat untuk maklumat lanjut.
5. Bagaimana untuk mengaktifkan perlindungan skrin retak?
Nota:
Sila daftar kod penebusan dalam tempoh 14 hari dari tarikh pembelian.
1 kod penebusan hanya boleh memberikan perlindungan untuk 1 peranti mudah alih.
Anda boleh memohon sehingga 5 kod penebusan setiap polisi.
Masukkan butiran peribadi anda dan nombor IMEI peranti anda.
Note:
Kaedah 1: Ambil gambar peranti anda dengan cermin.
Kaedah 2: Ambil gambar peranti anda menggunakan peranti kedua.
6. Adakah terdapat had masa untuk membuat tuntutan?
Ya, tuntutan mesti dihantar tidak lewat daripada tujuh (7) hari bekerja dari tarikh kejadian yang menyebabkan kerosakan skrin depan telefon bimbit secara tidak sengaja.
7. Bolehkah saya membatalkan Perlindungan Skrin Retak dan mendapatkan bayaran balik?
Perkhidmatan Perlindungan Skrin Retak mempunyai tempoh pembatalan selama empat belas (14) hari dari tarikh pengesahan penerimaan barang yang disertakan dari platform Shopee. Perkhidmatan ini tidak boleh dibatalkan selepas tempoh ini.