Hi, how can we help?

ShopeeFood & ShopeePartners

ShopeeFood Buyer
ShopeeFood Merchant
ShopeeFood Driver
ShopeePay Merchant
ShopeePartners

[Rakan Niaga Shopee] Bagaimanakah cara untuk menukar butiran Akaun Saya di halaman Rakan Niaga Shopee?

Bahasa Malaysia | English

Adakah anda ingin mengemas kini atau menyunting maklumat asas seperti nombor telefon, emel, dan alamat di Aplikasi Shopee Partner? Proses ini mudah! Ikuti langkah-langkah di bawah untuk menyunting butiran anda sendiri:
 
Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Co (46).gif
Langkah 1: Klik Ikon di penjuru kanan atas
Langkah 2: Pilih Maklumat Asas
Langkah 3: Pilih maklumat yang anda ingin kemas kini atau sunting
Langkah 4: Masukkan maklumat terkini anda
Langkah 5: Klik pada Seterusnya

⚠️ Nota:
 
Pastikan maklumat yang dimasukkan adalah betul dan tidak dikaitkan dengan mana-mana akaun lain.

Jika anda telah melengkapkan langkah-langkah ini tetapi masih menghadapi masalah untuk mengemas kini butiran di aplikasi Peniaga ShopeeFood , sila hubungi pasukan sokongan pelanggan ShopeeFood melalui Live Chat.
Was this article helpful?
Yes
No