Hai, bagaimana kami boleh membantu?

[ShopeeFood Merchant] Bagaimana cara untuk memohon perubahan menu/kandungan ShopeeFood?

Bahasa Malaysia | English

Sila isi BORANG ini dan ikuti arahan yang dinyatakan untuk memohon perubahan menu/kandungan bagi perkara berikut:

  • Imej Outlet (Kad Outlet / Banner Outlet)

  • Item Menu (Nama, Penerangan, Harga, dsb.)

  • Imej Item Menu

Nota: Sebelum mengisi borang, pastikan anda telah mematuhi polisi dan garis panduan ShopeeFood yang boleh dilihat di Pusat Bantuan:

Berikut adalah ketetapan umum untuk perubahan menu/kandungan:

  1. ShopeeFood mempunyai hak untuk mengesahkan dan menyemak perubahan menu/kandungan yang anda hantar untuk dipaparkan di platform.

  2. Berdasarkan hasil semakan, ShopeeFood boleh meluluskan atau menolak penghantaran anda.

  3. Jika permohonan anda diluluskan, anda akan dapat melihat perubahan menu/kandungan dalam masa sehingga 5 hari bekerja selepas penghantaran.

  4. Jika permohonan anda tidak memenuhi syarat, anda akan menerima e-mel untuk memaklumkan status penghantaran anda.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Khidmat Pelanggan ShopeeFood melalui saluran yang disenaraikan di bahagian bawah halaman.

Adakah anda berpuas hati dengan artikel ini?
Berpuas hati
Tidak berpuas hati