Hi, how can we help?

[Peniaga ShopeeFood] Bagaimana cara untuk memohon perubahan menu/kandungan ShopeeFood?

Bahasa Malaysia | English

Sila isi BORANG ini dan ikuti arahan yang dinyatakan untuk memohon perubahan menu/kandungan bagi perkara berikut:

  • Imej Outlet (Kad Outlet / Banner Outlet)

  • Item Menu (Nama, Penerangan, Harga, dsb.)

  • Imej Item Menu

Nota: Sebelum mengisi borang, pastikan anda telah mematuhi polisi dan garis panduan ShopeeFood yang boleh dilihat di Pusat Bantuan:

Berikut adalah ketetapan umum untuk perubahan menu/kandungan:

  1. ShopeeFood mempunyai hak untuk mengesahkan dan menyemak perubahan menu/kandungan yang anda hantar untuk dipaparkan di platform.

  2. Berdasarkan hasil semakan, ShopeeFood boleh meluluskan atau menolak penghantaran anda.

  3. Jika permohonan anda diluluskan, anda akan dapat melihat perubahan menu/kandungan dalam masa sehingga 5 hari bekerja selepas penghantaran.

  4. Jika permohonan anda tidak memenuhi syarat, anda akan menerima e-mel untuk memaklumkan status penghantaran anda.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Khidmat Pelanggan ShopeeFood melalui saluran yang disenaraikan di bahagian bawah halaman.

Was this article helpful?
Yes
No