Sila isi BORANG ini dan ikuti arahan yang dinyatakan untuk memohon perubahan menu/kandungan bagi perkara berikut:
Imej Outlet (Kad Outlet / Banner Outlet)
Item Menu (Nama, Penerangan, Harga, dsb.)
Imej Item Menu
Nota: Sebelum mengisi borang, pastikan anda telah mematuhi polisi dan garis panduan ShopeeFood yang boleh dilihat di Pusat Bantuan:
Berikut adalah ketetapan umum untuk perubahan menu/kandungan:
ShopeeFood mempunyai hak untuk mengesahkan dan menyemak perubahan menu/kandungan yang anda hantar untuk dipaparkan di platform.
Berdasarkan hasil semakan, ShopeeFood boleh meluluskan atau menolak penghantaran anda.
Jika permohonan anda diluluskan, anda akan dapat melihat perubahan menu/kandungan dalam masa sehingga 5 hari bekerja selepas penghantaran.
Jika permohonan anda tidak memenuhi syarat, anda akan menerima e-mel untuk memaklumkan status penghantaran anda.
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Khidmat Pelanggan ShopeeFood melalui saluran yang disenaraikan di bahagian bawah halaman.