Hi, how can we help?

[Baucar Makanan & Perkhidmatan] Bagaimanakah cara untuk menggunakan Baucar Makanan & Perkhidmatan yang dibeli dari Prabayar, Bil & Tiket di kedai?

Bahasa Malaysia | English

Selepas berjaya membeli mana-mana Baucar Makanan & Perkhidmatan dari Prabayar, Bil & Tiket, anda boleh mencari pesanan dan kod baucar anda dalam pesanan tersebut. Harap maklum bahawa anda perlu menunjukkan kod tersebut kepada staf yang bertanggungjawab di kedai untuk menuntut dan menggunakan baucar. Sebarang penebusan baucar secara tidak sengaja boleh menyebabkan baucar tidak boleh digunakan lagi.

Tertanya-tanya bagaimana cara menuntut baucar yang telah anda beli? Ikuti panduan di bawah untuk memahami langkah-langkah yang terlibat dalam menuntut baucar tersebut.

Pergi ke Prabayar, Bil & Tiket dari halaman utama Shopee atau halaman Saya, kemudian klik pada Pesanan Saya di bahagian kanan atas.
 
ef0cf4a9-b768-4f48-9faf-1c83c7216fec.jpg
 
Anda akan dapat mencari pesanan anda di tab Untuk Diterima, di mana anda boleh klik pada nama pesanan untuk mengakses baucar. Berjumpa dengan juruwang di kedai dan geser untuk menebus baucar anda.
 
ea13217b-58b4-4080-b7b0-1408ed8c58c6.jpg
Juruwang akan mengimbas atau mengesahkan Kod Tawaran Offline untuk pembelian anda.
 
95315156-b5fa-4914-bd84-491e72cca8cb.jpg
⚠️Nota: 

  • Tawaran Offline yang telah ditebus melalui Leret untuk Menebus Baucar dianggap telah ditebus dan tidak boleh dipulihkan dengan apa cara sekalipun.
  • Tawaran Offline yang dibeli dari Prabayar, Bil & Tiket tidak boleh dipulangkan atau dikembalikan.
  • Sila semak dengan juruwang mengenai terma Tawaran Offline yang berkaitan sebelum leret butang untuk menebus Tawaran Offline di aplikasi Shopee.
 
Ada soalan lain? Hubungi kami melalui saluran di bawah dan kami sedia membantu anda!
Was this article helpful?
Yes
No