Untuk sebarang pesanan yang menggunakan baucar Cashback, anda hanya akan menerima Syiling Shopee setelah pesanan anda diselesaikan (atau setelah anda memilih 'Menerima Pesanan').
Harap maklum bahawa anda hanya boleh memperoleh Syiling Shopee melalui kaedah berikut:
Jika anda tidak menerima Syiling Shopee, ia mungkin disebabkan oleh salah satu sebab berikut:
Kami mencadangkan anda menyemak sejarah transaksi syiling anda melalui Aplikasi Shopee > Saya > Syiling Shopee Saya. Jika anda memerlukan penjelasan lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui ikon e-mel di bawah.
Semak artikel kami "Bagaimana cara untuk menggunakan Syiling Shopee saya?" untuk memanfaatkan sepenuhnya syiling dan penjimatan yang dibawanya kepada anda.
Pastikan untuk menyemak Ganjaran Syiling Harian untuk permainan, promosi, atau bahkan baucar yang boleh anda tebus dengan Syiling Shopee.
Anda juga boleh menggunakan Syiling Shopee untuk menyertai aktiviti atau menebus baucar dalam halaman Syiling & Baucar Harian seperti yang ditunjukkan di bawah:
Lawati halaman [Syiling & Baucar Harian] untuk permainan, promosi atau baucar yang boleh anda tebus dengan Syiling Shopee.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai cara memanfaatkan sepenuhnya Syiling Shopee anda, lihat artikel kami mengenai [Bagaimana saya memperoleh Syiling Shopee?] dan [Apa itu Syiling Shopee?].