Hi, how can we help?

[ShopeeFood Merchant] Cara Melaporkan Isu Penyelesaian di ShopeeFood

Bahasa Malaysia | English

Kami memohon maaf atas sebarang kesulitan yang anda alami di platform ShopeeFood. Jika anda menghadapi mana-mana isu berkaitan penyelesaian berikut:

 

  1. Tidak menerima emel dengan laporan penyelesaian
  2. Menerima jumlah pembayaran yang berbeza daripada jangkaan
  3. Tidak menerima penyelesaian dalam tempoh yang ditetapkan (untuk maklumat lanjut mengenai tempoh penyelesaian, sila rujuk DI SINI)
 

Sila laporkan isu ini kepada kami segera melalui chat dan sertakan butiran berikut:

 

  • Nama Peniaga
  • Emel Berdaftar
  • Bukti Laporan Penyelesaian dan bukti perbezaan jumlah yang diterima (jika berkenaan)
 

Nota: Dalam kes kelewatan kredit pembayaran atau isu berkaitan sistem, Shopee akan memaklumkan kepada anda sewajarnya.

 

Was this article helpful?
Yes
No